Pages

17 Apr 2008

Selamat Menempuh Peperiksaan Akhir Semester!

Salam mahasiswa, salam Inspirations.......

Sekali lagi peperiksaan akhir semeter datang sama ada diundang atau tidak..Ia pasti membuat kita memuhasabahkan diri sepanjang semester ini. Sejauh manakah pencapaian akademik kita pada semester ini?

Daripada kami selaku kepimpinan, teruskan usaha anda sehingga kita sama-sama menggapai kecemerlangan di dunia dan di akhirat. Niatkan semua ini ikhlas kerana Allah S.W.T. dan kepercayaan agama masing-masing. Beruntungnya umat Islam ini kerana dalam situasi bagaimana pun kita tetap mendapat kebaikan. Ketika result meningkat kita akan bersyukur dan ketika result kurang memuaskan kita akan bersabar. Kedua-duanya merupakan sifat yang mahmudah dalam Islam.

Teruskan ikhtiar dan usaha untuk maju ke hadapan...segulung ijazah bakal pengganti usaha kita selama ini. Dan kepada yang bakal graduasi TAHNIAH daripada saya. Jadilah insan yang bakal mencorakkan masyarakt ke arah yang lebih menghayati hakikat kehidupan dan agama Islam.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.

Total Pageviews