Pages

7 Oct 2008

Salam Lebaran 1429H...

Salam lebaran pada semua sahabat-sahabat mahasiswa UTM...

Masih belum terlewat untuk penulis mengucapkan Selamat Hari Raya Eidulfitri kepada sahabat-sahabat yang mengenali diri ini. Semoga hari bermakna ini dapat mengembalikan kita kepada keadaan kita fitrah seperti mana kita baru dilahirkan oleh ibu kita, bersih daripada dosa. Ampun maaf penulis pinta seandai ada kesilapan yang disengajakan atau pun yang tidak disengajakan kepada sahabat mahasiswa sekalian.

Tarikh 1 Oktober 2008 juga merupakan tarikh yang bersejarah buat UTM selain merupakan Hari Raya Eidulfitri. Tarikh tersebut juga merupakan tarikh rasmi perlantikan Naib Censelor baru UTM iaitu Dato' Prof. Zaini b. Ujang. Tahniah kami ucapkan kepada Datuk NC baru kita ini. Semoga kepimpinan beliau bakal membawa harapan dan semangat yang baru buat warga UTM.

Beliau akan mengadakan sidang mesyuarat beliau dengan kepimpinan pelajar di MPP pada 16hb Okt 2008 di Dewan Senat untuk majlis suai kenal dan bertemu muka. Ini merupakan peluang terbaik untuk melaporkan keadaan kebajikan pelajar kepada Naib Censelor baru kita ini.

No comments:

Total Pageviews