Pages

3 Apr 2009

Di Minggu-minggu Terakhir....

Salam Perpaduan dan Salam Penuh Inspirasi pada semua.

Fuh, sudah lama tidak ku jenguk blogspot ini. hehehe.. anyway tenkiu to upin. Top news hari ini 03 April 2009 ialah kita rakyat Malaysia bakal mendapat seorang Perdana Menteri yang baru iaitu Datuk Seri Najib Tun Razak yang akan menggantikan Pak Lah kita yang menggundurkan diri pada Persidangan Agong UMNO yang lepas..

Apakah perubahan yang bakal dilakukan oleh PM baru kita ini bakal menjadi perhatian ramai pada masa akan datang. Dan penulis mengucapkan selamat pulang ke kampung dan mengundi kepada sahabat-sahabat di UTM yang terbabit dalam Pilihanraya Kecil DUN Bukit Selembau, Parlimen Bukit Gantang dan DUN Batang Ai, Sarawak. Tunaikanlah kewajipan anda sebaik mungkin.

Dan tahniah juga pada sahabat-sahabat yang menghadiri konvokesyen ke-42 UTM pada minggu lepas. Penulis sempat menjenguk seketika keadaan di sekitar DSI dan cukup meriah dalam pemerhatian penulis. Good luck pada semua dan di sini antara gambar-gambar di tempat kejadian yang dapat penulis kongsikan bersama-sama.



Suasana ketika para graduan keluar dari DSI, UTM

Para graduan dan ibu bapa tumpang berteduh di foyer MSI (hujan renyai2 ketika itu)

Wajah-wajah gembira terukir di setiap sudut


Hopefully my turn akan sampai jua this August...huhu...gud luck!!!Gambatane!

2 comments:

MJ (madam j) said...

zack, enta amik gambar last tu ktne..?
xperasan pon ad kt UTM?

taztar said...

hehehe...rahsia..ana juz akan bagi tau org yg nak grad je.kui3..ada kat sbelah bangunan pentadbiran..bahagian lereng tu..

Total Pageviews