Pages

27 Apr 2009

Segalanya Slamat...

Salam minggu peperiksaan...

Tarikh keramat 14hb April 2009 (2 minggu lepas dah..hehehe) berlalu pergi. Alhamdulillah, penulis berjaya melalui apa yang setiap insan di FKM yang grad telah lalui. PSM presentation pastinya membuat setiap mahasiswa tahun akhir berdebar-debar. Kalau gagal, comfirm kena extend.

Semestinya situasi sedemikian minta dijauhkan sedaya upaya mungkin. Pengalaman presentation kali ini berbeza berbanding dengan presentation tahun lepas, kerana pada kali ini kita membawa hasil apa yang diperoleh sepanjang semester ini. Berbanding dengan tahun lepas, kita hanya sekadar membentangkan apa yang kita rancang untuk dijalankan pada semester ini.

Macam-macam soalan-soalan dan komentar diutarakan oleh para panel penilai yang memang pakar dalam bidang masing-masing. Petua dari penulis, biar kita silap dari segi teknikal jangan silap dari segi fundamental/teori. Kalau tidak, umpama menyerahkan batang tengkuk untuk disembelih habis-habisan.

Selamat menempuhi peperiksaan dan selamat bercuti!!!!

Pada yang LI (macam penulis) ataupun mengambil semester pendek, jangan bersedih k. hehe

p/s: gambar presentation nanti penulis upload. Dan pengumuman, malam besok macam dinanti-nantikan Chelsea bakal berdepan Barcelona. huhu...Gud luck Chelsea!!!


Sahabat-sahabat satu program ketika presentation mereka

Sahabat baik penulis berdebar-debar menanti giliran..huhuhu..


Anymore question???!..power la sham
Italic

1 comment:

angahfarah said...

salam~

tahniah akhirnya selamat jua adik2 kampus membentngkn PSM anda..(terutamanya meki course ~ yg dianggp though juga..)
semoga terus sukses~

Total Pageviews