Pages

30 Oct 2007

Mahasiswa dan Amanah

Salam mahasiswa diucapkan.
Sedar ataupun tidak sedar, final exam makin menghampiri mahasiswa UTM.
Kita akan disibukkan dengan ulangkaji dan assingment yang masih lagi tertangguh. Apa pun, diharapkan para mahasiswa sekalian tabah dalam menunaikan tanggungjawab selaku mahasiswa.

Terbaru tentang perkembangan MPP UTM kita ni. Saya Tuan Ahmad Zahidi b. Tuan Abdul Rahman diletakkan selaku Pengerusi Jabatan Kerohanian dan Sosial pada sesi kali ini. Diharapkan pada sesi ini, tugas ini dapat saya jalankan dengan baik di samping kebajikan mahasiswa sekalian tidak dilupakan.

Amanah yang berat ini bukan mudah untuk kita pikul. Fakulti Kejuruteraan Mekanikal masih banyak perkara lagi dapat diperjuangkan. Dengan surau barunya yang kecil dan berhampiran tandas serba sedikit menyebabkan ada di antara mahasiswa kurang berpuas hati. Insyaalah perkara inilah yang menjadi keutamaan saya pada semesta hadapan.

Sekali lagi, saya mengucapkan selamat berjuang pada sahabat-sahabat sekalian dalam peperiksaan akhir sem ini. Moga saya dan mahasiswa sekalian mendapat keputusan yang terbaik dalam pertempuran ini. Sekalian, selamat maju jaya.v(n.n)~

No comments:

Total Pageviews